×÷·.·´¯`·)» ( نبض احساس) «(·´¯`·.·÷×

❤...اگرسنگ رد مسیر رود نباشدصدای اب زیبانیست...❤

×÷·.·´¯`·)» ( نبض احساس) «(·´¯`·.·÷×

❤...اگرسنگ رد مسیر رود نباشدصدای اب زیبانیست...❤

رفتی...

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

 

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی

ببین عشق دیوانه ی من چه کردی

در ابریشم عادت اسوده بودم

تو با بال پروانه ی من چه کردی

ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است می خانه ی من،چه کردی

مگر لایق تکیه دادن نبودم

تو با حسرت شانه ی من چه کردی

مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه ی من چه کردی

جهان من از گریه است خیس باران

تو با سقف کاشانه ی من چه کردی

 

شهرزار

 

قغقثغثقف

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
hana farhani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی